Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΑΠ'ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΙΛΗ



3 σχόλια:

  1. Yπεροχο..παθιαρικο..καλησπερα Μαιρη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αρη μου!είχα διάθεση πάθους και φιλιών αποχρώσεις...στο νου και την καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe dy fëmijët tanë për një grua tjetër për tre vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Kisha nevojë për ndihmë, kështu që hulumtova në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë në kthimin e njerëzve të dashur. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për habinë time, burri im erdhi përsëri në shtëpi pas 2 ditësh. Kështu u ribashkuam dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Kthimi i të dashurit
    2) Ribashkoni burrin ose gruan
    3) Nëse keni makthe
    4) Shërimi i HIV-it dhe kancerit
    5) Unazë e fuqishme magjike
    6) Magji për fat të mirë
    7) Thyerja e obsesionit
    8) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë
    9) numri i fatit të lotarisë
    Kontakti me email: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349035797456

    ΑπάντησηΔιαγραφή