Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΚΕΙΝΟ....


Ποτέ δεν άγγιξα το σώμα εκείνο κι ας άγγιξε η καρδιά μου την καρδιά του μόνο...
Μα η καρδιά μου γέμισε πληγές κι ο νους μου αναμνήσεις....
Ηρθε το κύμα και με σκέπασε κι αλμύρα έφερε τη νοσταλγία σαν πόνο πάλι...
Μα η ζωή με κράτησε απ'το χέρι και μέλι έφερε από ανάσες ακριβές....
με τράβηξε μπροστά...στα κύματα μ'ανέβασε...και μου είπε δυνατά:
"Μου μοιάζει ο έρωτας κι η αγάπη τόσο....ζωή είναι και τα δυό...κι εγώ ζωή που μόνο από κείνα μπορώ κι υπάρχω κι ας ματώνω..."

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαίρη!!!!!
    Κερνάω Μερέντα να σε γλυκάνω! (όχι βρε! δεν έχω γενέθλια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα καρδούλα μου!!!!Οτι πρέπει η μερέντα!!!Αντε και μας έφαγε η μοναξιά εδώ μέσα....όταν έχεις γενέθλια δεν πιστεύω να τη βγάλεις με μερέντα μόνο...σαμπάνιες θα ανοίξουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    ότι θέλει η Μαίρη!
    θα τα σπάσουμε βρε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=8Sb4WuSWS9M
    Εγώ τα σπάω..εγώ πληρώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή